четвъртък, 13 април 2017 г.

Перфектния слънцезащитен крем - Avene SPF 50+

Здравейте, приказни!
Обикновено никога не поставям такива заглавя на публикациите си, ако са свързани с ревю на даден продукт. НО! Толкова дълго търся перфектния за моята кожа слънцезащитен крем, че когато го открих искам всички да разберат за него.
От няколко години се лутам из различните кремове от аптеката или дрогерията, които имат SPF 50. Пробвала съм какви ли не, но все нещо не беше както трябва в тях. Или имаха много силен аромат, или оставяха лъщящ филм върху кожата или пък пареха, ако попаднат в очите ми. Миналата година заложих съвсем случайно на Carroten, който ми свърши хубава работа, но пък винаги трябваше да слагам нещо върху него, защото лицето ми лъщеше от километри. Същата работа се получи и с много хвален крем на Bioderma.
Тази година реших да пробвам крема на Avene, който е с SPF 50+  за суха и чувствителна кожа и останах очарована. Оказа се, че е точно това, което търся и съм повече от щастлива от този факт.

Опаковката на продукта е много удобна. Тубичка с помпичка. Много прецизно можете да дозиране количеството, което искате да нанесете, а също така и до край да изразходите продукта. Определено харесват подобни типове опаковки.


От Avene обещават, че кремът е водоустойчив, не оставя бели следи, пре-токоферил, антиоксидант. Предназначен е за суха чувствителна кожа. Може да се използва и от деца.
Консистенцията му е като на стандартен слънцезащитен крем, но една идея по-гъста. Има аромат, харктерен за тези типове продукти, който аз много харесвам защото ми напомня за море.
Ето и съдържанието му :



Нанасям крема около половин час преди да изляза на слънце. Преди това нанасям дневния си крем или серум и изчаквам да изсъхне. Кремът попива много бързо и няма и следа от него. Без лъщене, без тежко усещане на кожата. Нанасянето на фдт след него е много лесно и смея да твърдя, че и като база си го бива.
Най-хубавото е, че кремът въобще не се познава на кожата и мога да изляза само с него, дори да не съм слагала фдт. Точно това винаги съм търсила в един крем с SPF.
Цената му е около 30 лв. за 50 ml. Можете да го намерите в аптеките.
Със сигурност това ще е летния ми крем тази година, като ще го нося с мен и на плажа. Надявам се и там да се справи също толкова добре и да не люти на очите при допир с вода, защото буквално не излизам от водата, хаха. Ех, размечтах се! Нямам търпение да дойде лятото, а вие?

                                                                                                       Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар