вторник, 20 юни 2017 г.

Ароматен mini haul

Здравейте, приказни!
В последните дни се сдобих с няколко много ароматни продукти, за които бързам да ви разкажа. 

The Body Shop Pink Grapefruit Body Butter & The Body Shop Mango Body Butter
Започвам с най-любимото ми, а именно маслата за тяло на The Body Shop. Доста пъти съм ви говорила за тях, така че едва ли се изненадвате, че са ми любими. Най-вече ги харесвам заради прекрасния аромат, който се задържа на кожата. Този път се спрях на тези с аромат на манго и розов грейпфруд. Мангото е уникално и задължително ще го взема с мен на лятната си почивка.
Можете да ги намерите с сайта за оригинални парфюми - parfimo.bg на цена от 10.40 лв. за 50 ml. 
 

Balea Melon Berry Handlotion
От Balea  не спират да ме изненадват с новите си серии и прекрасни аромати. Поредното много добро попадение е този лосион за ръце с аромат на пъпеш. Напомня ми за едно време, когато като деца си купувахме дъвки с подобен аромат. Малък е и перфектен за дамската чанта. Цената му е около 3 лв. 


Nivea Shower Silk Mousse
Със сигурност сте изчели доста за тези нови и доста иновdтивни продукти на Nivea, защото всички блогъри ги обикнаха. Аз отдавна се канех да ги пробвам и най-накрая се реших да си взема, още повече, че бяха намалени на 4.90 лв. Харесва ми аромата и усещането под душа, но със сигурност не е продукт, който ще купувам нон стоп. Все пак май душ геловете ми допадат повече, но продуктът е добро попадение на марката със сигурност.



Ofrilame Soft Care с аромат на боровинки
Нова (и за мен по-добра) версия на така известното балсамче на Oriflame. Мирише страхотно. Не е много удобно за употреба, тъй като трябва да бъркате в опаковката и не е много хигиенично, но въпреки това е нещо, което много харесвам и препоръчвам.


                                                                                                            Love, Adriyana

 

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 

Няма коментари:

Публикуване на коментар