понеделник, 12 юни 2017 г.

Sephora Fingertip Eyeliner - ревю

Здравейте, приказни!
Отдавна се каня да ви разкажа малко повече за Sephora Fingertip Eyeliner в цвят Easy Blue за която ви говоря от миналото лято. Толкова я харесвам, че ако следите блога или канала ми със сигурност не ви е непозната.


По принцип не съм много добра в използването на течна очна линия. Все ще объркам нещо. Затова предпочитам тези, които са под формата на писалка. Това обаче не се отнася в никакъв случай за очната линия на Sephora
Получих я от марката миналата година, като те отправиха към мен предизвикателството да напиша нещо с нея на хартия, за да видя колко добре се справя и с това. Не беше кой знае колко лесно, но... когато я поставям на окото е съвсем друга история.


Капачката на очната линия е много интересна, а именно можете да си мушнете пръста и по този начин да нанесете очертанията доста по-лесно. Предполагам, че това е най-големия й плюс и причина аз да се справям без проблем с нея.  Освен в син, очната линия се предлага в черен, кафяв и металик цвят.


Цветът е електриково синьо. Много набиващо се на очи и много наситено. Преди тази очна линия не смятах, че синия цвят ми отива, но откакто я имам промених мнението си, защото всеки път щом съм с нея получавам по някой комплимент, хихи



Очната линия е издръжлива, не се размазва, ако внимавате и със сигурност е продукт, който препоръчвам с две ръце. 
Имам я от около година и все още е като нова. Миналото лято не спирах да я нося, със сигурност и това ще е така. Знам, че от серията имат още няколко цвята, но никога не съм ги засичала в магазините на Sephora, а може би и не съм търсила както трябва. Би ми се искало да пробвам и друг цвят, например металик, така че може и да поразгледам по-обстойно следващия път.





Определено прекрасен продукт, който се радвам, че най-накрая намери самостоятелно място в блога. Цената й е около 16 лв. за 2 ml.




 Можете да видите как стои очната линия и в най-новото ми видео.


                                                                                        Love, Adriyana

youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

 

*продуктът  ми беше изпратен от PR. Мнението ми е 100 % обективно и базирано на опита ми по време на ползването му.



Няма коментари:

Публикуване на коментар