понеделник, 8 януари 2018 г.

Книжка за оцветяване за възрастни

Здравейте, приказни!
Честита Нова Година! Пожелаваме ви да не спирате да преследвате мечтите си, независимо колко далечни и невъзможни ви се струват те!
Реших първата публикация за 2018 да е съвсем кратка, но доста вълнуваща за мен. От около седмица имам едно малко съкровище, което не очаквах така да ме грабне. Става въпрос за книжка за оцветяване за възрастни. Знам, че най-вероятно сте чували десетки пъти за тях и може би сте гледали с насмешка, но аз съм доказателство за това, че хванеш ли я в ръцете си - веднага ще я обикнеш.


Отдавна искам да си взема такава книжка, но ми се виждаха доста големи и обемни и нещо все ме спираше. Също така не бях сигурна, че ще ми хареса да оцветявам, дали наистина ще ме успокоява и дали е "моето нещо".
Съвсем случайно видях в книжарница "Сиела" книжката "PORTABLE COLOR ME CALM" и веднага ме привлече с нестандартната си малка форма, а също беше в комплект с няколко молива и креони, така че не се поколебах и си я взех. Цената й беше около 12 - 13 лв.
Изключително ми хареса още преди да съм почнала да я оцветявам. Много приятна на пипане, изпипана до най-малкия детайл и освен това - със няколко страници, които обясняват интересни неща за това как влияят цветовете на психиката и т.н. (признавам си, че още не съм ги прочела)


Обичам да сядам в леглото вечер, преди да заспя... и вместо да си ровя в телефона или да гледам телевизия започвам да оцветявам. Може да е само няколко минути или пък дори час, но усещам как се отпускам, как се унасям, приспива ми се бързо и сякаш вътрешно се усмихвам. Странно е, но е много приятно и препоръчвам да пробвате!



Нещо, което забелязах е, че се стремя да употребя всички цветове, които имам и се получават доста цветни картини. Все пак съм само на четвъртата страница, така че ще имам доста опити за експериментиране с цветовете.
Ще се радвам да разбера дали вие имате подобна книжка и дали сте запалени по оцветяването като мен!


                                                                                                      Love, Adriyana




Няма коментари:

Публикуване на коментар