четвъртък, 11 януари 2018 г.

Jelly Belly Bubble Gum Body Wash


Здравейте, приказни!

Ако сте надничали в профила ми в facebook най-вероятно сте разбрали, че много се вълнувам около българския филм "Дъвка за балончета", който разказва за децата на 80-те. Все още не съм го гледала, но ви обещавам да споделя мнението си веднага щом го видя.

Чудите се каква връзка има филмът с днешната публикация? Истината е, че реших да пробвам душ гела Jelly Belly с аромат на дъвка, именно, защото напоследък искам ароматът на дъвка да ме заобикаля. Странно, но факт! Връща ме в детските години и ми е едно приятно...



Освен със страхотен аромат, душ гелът ми заинтригува и с интересната си опаковка. Предполагам, че всички знаете за Bean Boozled Challenge, в което хора пробват бонбони с формата на бобчета, едни от които са вкусни, а други с аромат (и вкус) на повръщано, чорапи и т.н. Разбира се пробването става пред камера, но съм сигурна, че не е нужно обяснение, нали?

Този душ гел е в сладка розова опаковка и не, не се яде (за съжаление).
Пяната, която прави е богата и измива добре. Ароматът е сравнително лек и до някаква степен напомня на шампоани "Кря Кря". Като съставки не ми допадна много. Сулфатите са на едни от първите места.


Въпреки това смятам, че Jelly Belly Bubble Gum е един интересен продукт, който се радвам, че пробвах. Можете да го намерите с сайта за маркови парфюми - parfimo.bg, като в асортимента им присъстват още доста аромати и продукти на марката.
Вие пробвали ли сте някой от техните продукти? А гледахте ли "Дъвка за балончета"?

                                                                                                       Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

*PR sample

Няма коментари:

Публикуване на коментар