понеделник, 26 февруари 2018 г.

Makeup Revolution CHOCOLATE AND PEACHES palette

Здравейте, приказни!
Знам, че ви обещах публикация с филмите, които съм гледала през януари, но... вече сме почти март, така че можете да погледнете това видео, в което разказвам за тях.
Днес пък ще си говорим за палитрата Makeup Revolution I love makeup Chocolate and Peaches.
Сигурно сте чували, че доста от продуктите на Makeup Revolution имитират цветовете на много известни продукти на Too Faced, Urban Decay и други марки от високия клас. Тази палитра се счита за двойник на палитрата Too Faced Sweet Peach, който знаете, че аз обожавам. Това ме подтикна да я избера от сайта за козметика онлайн  - parfimo.bg, където има и още доста от палитрите на марката.
Някога не съм имала палитра от тази шоколадова серия, която не само е супер евтина алтернатива на палитрите от високия клас, но много хора твърдят, че не отстъпва на палитрите, от които е вдъхновена.
В днешната публикация няма да сравнявам двете палитри, защото искам да го направя във видео. Ще ви представя само палитрата на Makeup Revolution, тъй като я използвам последните две седмици и знам, че не трябва да остане без ревю.



Палитрата, подобно на останалите, които имитират шоколадовите палитри на Too Faced e в много сладка опаковка, имитираща блокчета шоколад. Пластмасова е и е много стабилна.



Съдържа и апликатор. Честно да ви кажа, не разбирам защо продължават да ги слагат в палитрите. Според мен една палитра без апликатор или добавена четка изглежда в пъти по-добре, но... това е само мое мнение.
Хубавото е, че самият апликатор изглежда доста по-качествен, отколкото други подобни, които се разпадат почти веднага.


Цветовете са супер наситени и красиви. На снимките можете да ги видите нанесени на ръката без база. Определено по-пигментирани са по-тъмните цветове, които са и любими в палитрата.
При нанасяне на клепача не се ронят много, което веднага ми направи много добро впечатление. Също така са доста дълготрайни.


Според мен тази палитра ще се хареса на хората, които използват по-неутрални цветове в грима си, както и на тези, които искат да експериментират и добавят цветен акцент. 
Ето и суочове на всички цветове, като под тях няма база.



Единствения недостатък на палитрата, което всъщност за някои може да е и плюс, е, че има няколко много близки кафяви цвята. Щеше да е хубаво на тяхно място да има нещо различно.


Няма какво да загубите, ако пробвате тази или друга палитра на Makeup Revolution, тъй като са на много достъпни цени, а качеството им е превъзходно! Доста съм впечатлена и определено ще се сдобия с още "шоколадчета".
Makeup Revolution I Love Makeup Chocolate and Peaches е на цена 20.80 лв. за 22 g
А вие пробвали ли сте нещо на марката ? Кой продукт бихте ми препоръчали?

                                                                                                      Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA

Няма коментари:

Публикуване на коментар