четвъртък, 1 февруари 2018 г.

Кутия с ЯПОНСКИ ЛАКОМСТВА & Giveaway

Здравейте, приказни!
Днешната публикация ще е много по-различна от всичко, което съм правила досега. А именно... ще си говорим за лакомства и то за японски.
Japan Candy Box е месечна абонаментна кутия с различни лакомства, която можете да поръчате от почти всяка точка на света. Аз имах удоволствието да я получа от японската компания (разбирайте безплатно :D), за да споделя какво се крие в нея с вас. Най-готиното е, че и един от вас ще може да си спечели подобна кутия, която ще му бъде изплатена директно от Япония. Можете да се регистрирате в giveaway-a в края на поста. А сега нека ви разкажа какво се криеше в януарската Candy Box.
Първото нещо, което пробвах беше доста интересно. Нещо като желирани бонбони с вкус на ябълка, но много деликатни и не прекалено сладки. Като цяло ми направи впeчатление, че продуктите не съдържат толкова много захар, както тези, които се продават при нас. Хем са сладки, хем не прекалено.



Следващите бонбони бяха най-обикновени, завити в разноцветни станиоли и с формата на сърца.


Едно от любимите ми неща в кутията бяха ето тези лилави желирани бонбони с вкус на слива (ако не се лъжа). Макар на пръв поглед поръсени с много захар... не бяха хич сладки, а много, много готини. Май от това обяснение ви стана ясно - не мога да описвам храна и вкусове, хахха




Тези розови кубчета би трябвало да са с вкус на ягода, но лично на мен ми бяха безвкусни.



Бисквитки с японски анимационни герои ми харесаха, тъй като бяха доста детайлно нарисувани и сладки. Ако бях японка, знаех какви са тези анимации и ги харесвах... сигурно щяха да са любимите ми бисквити, хахаха. Иначе на вкус не бяха нито солени, нито сладки, малко наподобяваха на вкуса на нашите обикновени бисквити.


Най-странното нещо в кутията беше ето това нещо. Да видим дали ще мога да ви го опиша. Вкусът ми много наподобява на Лото Пица, но леко по-лютиво. Хареса ми!


Най-голямото нещо в кутията беше неща като вафла,но царевична отвътре.



Тази наподобяваща осмица опаковка е с бонбони тип Бони Бон, които обожавах едно време. Много се зарадвах, че си припомних вкуса им, който, ако не се лъжа може би е едно към едно.
Малките розови зрънца са царевица, обвита в шоколад, с вкус на ягода. Доста интересно!




 И последното нещо беше ето този DIY комплект. Не го направих кой знае колко прецизно, но...представлява нещо като павилион за сладолед. Сладоледът всъщност е направен от шоколад и беше вкусен.
Това беше всичко, което имаше в моята Candy Box. Ако и вие искате спечелите подобна, можете да участвате тук -Japan Candy Box GIVEAWAY . Имате 20 дни да го направите. Победителят ще бъде избран на случаен принцип и обявен в социалните ми мрежи.



                                                                                                                     Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA



Няма коментари:

Публикуване на коментар