неделя, 4 февруари 2018 г.

Любими през януари / January Favorites 2018

Здравейте, приказни!
Не мога да повярвам, че вече сме края на януари. Остават ни само 11 месеца от 2018, което си е плашещо, както и да го погледнеш. Затова да не губим ценно време, а да применаваме към любимците на този месец.
Бих искала да посоча като първи любимец за 2018 година моят планер/ежедневник/булет джърнал. Или най-просто - моят тефтер.






От миналата година се каня да си направя един тефтер, в който да планирам дните си, да записвам интересните неща, които са ми се случили или пък нещата, които искам дa ми се случат. Ето, че най-накрая имам нещо, което много харесвам и се чудя как съм живяла без него. Дори направих цяло видео за него. Можете да го погледнете, ако ви е интересно.



Продължаваме с още нещо, по което много се запалих в началото на годината, а именно книжка за оцветяване за възрастни. Изключително им е приятно да взема моливите и да сътворя нещо с тях, било то и дори по 5 минути на ден. Прочетете повече в поста ми, посветен на книжката тук .





Преминаваме към по-козметичната част, като ще започна с един разкошен миниатюрен комплект на Versace. Откакто пробвах Versace Bright Crystal  и буквално се влюбих в него, ми е много интересно да пробвам и останалите парфюми от тази линия. За радост в сайта за оригинални дамски парфюми - parfimo.bg открих мини комплекти на някои от ароматите и така изпробвах и Versace Crystal Noir. Комплектът съдържа парфюм от 5 ml, лосион за тяло и душ гел, които са по 25 ml. Според мен това би било идеален подарък за човек, който обича да изпробва нова аромати, а също така и за вас самите, ако не искате да рискувате и да купувате големи разфасовки на дизайнерски парфюми, преди да сте ги поносили известно време и да се проверили дали наистина ви допадат.



Ароматът ми хареса доста. Интересен и необичаен е. Мисля, че е по-подходящ за вечер, отколкото за през деня. Дълготраен е, но в никакъв случай не е натрапчив или силен. Напоследък насъбрах доста парфюми, затова за тях планирам по-подробни видео или публикация, така че stay tuned!




* забележка В момента гледам и American Crime Story - Убийството на Джани Версаче и това още повече ме запали по всичко, свързано с дизайнера. Ако не сте попадали на сериала - ще разберете повече за него в следващата публикация.
Versace Crystal Noir e в промоция в момента за  19.30лв. за мини комплекта и 73.70 лв. за 50 ml.


Преди време ви бях показала снимка на три крема от Nivea, които ми бяха пратени от марката. Не бях ползвала техни кремове за лице от детството си, но реших да пробвам тези и се оказаха страхотни.

 

Нощният и околоочният крем използвах всекидневно през последния месец и половина и им станах голям фен. Попиват бързо, не омазняват допълнително кожата, дори и да нанесете повече от тях, а също така подхранват чудесно. Много ме радва и факта, че са в метални опаковки и много лесно можете да употребите целия продукт. Нали знаете онова носталгично чувство, когато даден продукт свърши? Е, така се чувствам, което говори за това, че наистина кожата ми е харесала кремчетата.

Любимата ми книга този месец е "Модилерай мечтите си" на Барбара Шер и Ани Готлийб. Поредната страхотна, мотивираща и вдъхновяваща книга на AMG Publishing, която прочитам на един дъх. Книга, която със сигурност искам да прочета отново един ден и този път да си водя и бележки. Интересното е, че доста подробно е описано как точно да постигнете мечтата си и авторите са толкова убедителни, че няма как да не те мотивират и ти да вземеш лист хартия и да си кажем "Ще го направя!"




Песента, която изключително ме впечатли този месец е интерпретацията на Ку-Ку Бенд "Притури са планината".  Тя е посветена на алпинистът Христо Проданов, който е първият българин изкачил Еверст. Аранжиментът е невероятен, както и пеенете на Невена Цонева, но нещото, което мен най-много ме грабна е включените автентични записи с гласа на Христо Проданов минути преди да остане завинаги на най-високият и зловещ планински връх. Признавам си, че всеки пък, в който чуя "Не заспивай, ти си българин" не само настръхвам, но и плача. Много емоционално ми действа цялата история. Слави и екипът му отново удариха право в целта, браво!
Ето и каква беше първата ми реакция, когато чух песента. Копирам ви статуса си от фейсбук.


"НЕ ЗАСПИВАЙ, ТИ СИ БЪЛГАРИН!"
Изключително въздействащо! Записите от последните часове живот на Христо Проданов са покъртителни и мерило за емоционалността на всеки, дръзнал да си пусне песента. Поклон пред паметта на великия българин и пред таланта на музикантите, пресъздали неговата гибел толкова просто и същевременно ... възвишено. Много добро! Впечатлена съм!






През януари открих и няколко страхотни филма, но за а не стани тази публикация прекалено дълга, ще  направя отделна публикация за тях.
А кои бяха вашите любимци през януари?

                                                                                                           

                                                                                                  Love, Adriyana


youtube - ADRIYANA

facebook - MakeUp Music Me

втория ми блог - Classroom Of Joy

 instagram - @adriyanarumenova

twitter - @ADriyanaA




Няма коментари:

Публикуване на коментар